Najbliższe terminy szkoleń:
24-25 XI 2018 r.
19-20 I 2019 r.

Opłaty:
450 zł

Osoby prowadzące:
Bogdan Mizerski
Beata Grotowska
tel 601-31-71-68, 509-938-519

Miejsce:
Warszawa,
Rolna 165a
 

Certyfikowane Szkolenie TUS

Trener Umiejętności Społecznych

dzieci i młodzieży

 

Niepubliczny Placówka Doskonalenia Nauczycieli Centrum Szkoleń Fundacji Savant  zaprasza na szkolenie z prowadzenia zajęć TUS

 

Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów, nauczycieli, pedagogów, terapeutów chcących nabyć umiejętności i kwalifikacje do prowadzenia zajęć TUS (trening umiejętności Społecznych).

Zajęcia prowadzone będą przez psychologów, praktyków, którzy od wielu lat prowadzą zajęcia z grupami dziecięcymi i młodzieżowymi.

Tematyka będzie obejmowała metody pracy z dziećmi z ADHD, zespołem Aspergera, a także innymi trudnościami skutkującymi deficytami w zakresie kompetencji społecznych.

Szkolenie zakończone będzie możliwością przystąpienia do egzaminu, który pozwoli uzyskać Certyfikat potwierdzający kwalifikacje do prowadzenia grup.

Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu istnieje możliwość odbycia stażu w naszej Poradni.

Najbliższe szkolenie: 

24-25 listopada 2018 r.

20-21 stycznia 2019 r.

Cena:
450 zł

Program szkolenia:

    1. Zakres i cele terapii
    2. Specyfika zaburzeń (ADHD, objawy osiowe, typowe powikłania, zespół Aspergera, objawy osiowe, typowe powikłania, inne zaburzenia
    3. Emocje u dzieci (zmiany emocji w czasie rozwoju dziecka, konsekwencje zaburzeń emocjonalnych)
    4. Kary vs. konsekwencje – co to jest i jak stosować
    5. Zasady
    6. Rola wzmocnień, wzmocnienia pozytywne
    7. Modelowanie zachowań dzieci
    8. Lęk u dzieci, objawy i sposoby radzenia sobie z lękiem
    9. Wybuchy emocjonalne (procedury postępowania w przypadku wybuchu, modele powstawania wybuchów,  przyczyny wybuchów, sygnały ostrzegawcze, rozbrajanie, sposoby zachowania wychowawców w czasie wybuchu)
    10. TUS – podstawowe założenia
    11. Zabawa grupowa jako forma terapii dla dzieci i młodzieży
    12. Tworzenie grup do realizacji interwencji opartych na zabawie grupowej
    13. Rola terapeuty w trakcie trwania treningu
    14. Wyznaczanie celów dla uczestników oraz grupy
    15. Umiejętności niezbędne w terapii grupowej oraz ich kształtowanie
    16. Strategie formułowania poleceń oraz kształtowanie zachowań dzieci i młodzieży
    17. Trening komunikacji
    18. Nauka umiejętności radzenia sobie z emocjami i stresem
    19. Radzenie sobie z zachowaniami prowokującymi i agresywnymi ze strony uczestników
    20. Pokonywanie trudności
    21. Kształtowanie kompetencji społecznych – scenariusze zajęć, karty pracy
    22. Współpraca z rodziną w procesie rozwoju umiejętności nabytych podczas TUS
  1. Zapisz się

Osoby prowadzące

Beata Grotowska

Psycholog kliniczny dzieci i dorosłych, terapeuta dzieci, młodzieży i dorosłych z zaburzeniami neurorozwojowymi, psycholog dziecięcy.

Bogdan Mizerski

Psycholog kliniczny, terapeuta dzieci i młodzieży z ADHD i zespołem Aspergera, psycholog dziecięcy, dyplomowany coach.

Warunki uczestnictwa:

Po wpisaniu się przez formularz zgłoszeniowy otrzymają Państwo od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz dalsze informacje.

W celu zagwarantowania sobie miejsca na szkoleniu należy wpłacić zadatek w wysokości 100 zł na podany w mailu numer konta bankowego.

Wpłacenie zaliczki jest równoznaczne z wpisaniem uczestnika na listę. O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność wpłat.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia należy dokonać całkowitej opłaty za dane szkolenie. Uczestnik zostanie wówczas poinformowany drogą mailową o szczegółach szkolenia.

Opinie po poprzednich szkoleniach:

Na 15 pytań ankiety odpowiedzieli wszyscy uczestnicy. Uzyskaliśmy średnią 4,911 (przy skali ocen od 1 do 5). Podobała się atmosfera, jaką stworzyli prowadzący. Doceniono zakres wiedzy, sposób przedstawiania zagadnień, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przystępny sposób wyjaśniania, zachęcanie uczestników do aktywności, nastawienie do uczestników a także organizacje szkolenia. Usłyszeliśmy też głosy, że uczestnicy będą polecać nasze usługi.

Bardzo nas cieszą wszelkie opinie. Bierzemy pod uwagę każdy głos, który pomoże nam się jeszcze doskonalić.

Dla pełnego obrazu przytoczmy niektóre wpisy z ankiet ewaluacyjnych:

Co podczas szkolenia najbardziej się Pani/Panu podobało?
-dzielenie się swoim warsztatem pracy przez prowadzących
-przygotowanie prowadzących
-rzetelność
-praktyczne wskazówki
-możliwość dyskusji
-dobra (pozytywna) atmosfera
-otwartość i poczucie humoru prowadzących
-materiały otrzymane po szkoleniu, wskazówki dotyczące gier
-tak naprawdę wszystko, było profesjonalnie, mądrze, miło
-scenki, ćwiczenia
-praktyczne elementy przeplatające się z teorią oraz super miła atmosfera

Czego podczas szkolenia Pani/Panu zabrakło?
-na dwa dni szkolenia ilość przekazanego materiału była dobrze przekazana i dobrana
-brak. Szkolenie spełniło moje oczekiwania
-nic
-czasu. Spokojnie mógłby to być jeszcze jeden dzień, choć wiem, że to trudne z punktu widzenia uczestników

Jedna z osób pokusiła się nawet o dodatkową wypowiedź:
“Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Masa informacji, cennych wskazówek i materiałów. Widać było zarówno merytoryczne przygotowanie prowadzących jak i praktyczne umiejętności i doświadczenie. Super kwestią było nawiązywanie do diagnozy różnicowej. Dziękuję i życzę sukcesów zawodowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *